Вторник, 10 Декември 2019

Хората са най-важният фактор за изграждане на доверие към една компания

  Разговаряме с Добромир Милев, Ръководител „Сервизна дейност – регион юг“, Интерагри България
Преглеждания: 4383 | Коментари: 0 | Добавено: 21/05/2019 | 16:43 |
Хората са най-важният фактор за изграждане на доверие към една компания
Добромир Милев

- Г-н Милев, вие отговаряте за сервизната дейност в южната част на България, моля, споделете вашата визия за развитие на сервизната дейност!

По отношение на развитие на сервиза се стремим към едно - изграждане на доверие. Това как го постигаме има много отговори.  Важно е да имаме стратегия и да действаме планирано, защото по този начин минимизираме възможността за грешки, спазваме обещания и печелим по-лесно доверието на нашите клиенти. В тази връзка се стремим към опростяване на процесите, касаещи сервизната дейност.

Стараем се да улесним максимално ежедневната работа на сервизния специалист, като опростим процеси, процедури и олекотим ежедневната му работа откъм административна дейност.  Оптимизирането на процеса от момента на обаждането на клиента до цялостното отстраняване на повредата е съществен фактор, който подпомага съкращаване на времето за реакция и подобрява комуникационния процес между сервизния специалист и клиента.

Вярвам, че успешното реализиране на стратегията зависи от стъпките, които извървяваме всеки ден. Непрекъснато подобряваме сроковете на изпълнение на ремонтите. Така например, гаранционните ремонти са сведени до 24 ч. от момента на обаждането на клиента до отиването на екипа на място. Всичко това неминуемо подобрява нашата конкурентноспособност и ни прави по-успешни на пазара.

- Как виждате роляте на сервизния специалист в компанията?

Хората от сервиза имат съществено значение за изграждане имиджа на компанията, те, заедно с представителите на отдел „Продажби", са лицето на Интерагри пред нашите клиенти. Опитът досега показва, че първата машина я продава търговеца, а следващите ги продават хората от сервиза. Всичко това придава ключово значение на сервизния специалист в процеса на изграждане на доверие към компанията.

- Какви качества трябва да притежава един сервизен специалист?

Освен да притежават нужната квалификация, начинът, по който комуникират с клиентите е съществен. Затова, освен необходим минимум обем знания и умения, изключително важно за сервизните специалисти е да бъдат отворени и мотивирани за самообучение и развитие по отношение на уменията си за комуникация, за да могат да реагират адекватно и гъвкаво спрямо спицификата на всеки клиент. 

Както споменах, много е важно да имат достатъчно добра мотивация за самообучение, т.като  машините и технологиите постоянно се обновяват и за един сервизен специалист е много важно да бъде в крак с всички тези промени, за да можем да сме адекватни и конкурентноспособни на пазара.

- Има ли някакво изискване относно образованието на сервизните специалисти?

Желателно е хората, които имат интерес да започнат работа като сервизни специалисти да имат образование с такъв профил, в идеалния случай да бъдат инженери или да идват от професионални гимназии. Добре е да знаят и английски език, тъй като голяма част от професионалната литература не е преведена. Отново бих искал да наблегна на това, че е много важно да осъзнават ролята на самообучението.

Сервизните специалисти непрекъснато се обучават. Още със старта преминават въвеждащо продуктово обучение, след това посещават специализирани обучения в тренинг центъра на New Holland, както и след оценка и анализ на специфичните нужди на всеки, преминават и други специализирани обучения, насочени към развитие както на професионалните, така и на личностните им умения, свързани с комуникация, справяне с конфликти, управление на време. И всчико това се случва с цел подобряване общуването с клиентите и максимално удовлетворяване на всяка индивидуална клиентска потребност.   

- Смятате ли, че стажантските програми и работата с университети могат да съдействат за намиране на добри кадри и тяхното по-високо квалифициране?

Стажантските програми са нещо хубаво и добро, т.като младите хора са като „пластелин" и бихме могли да постигнем много с млади, мотивирани, имащи жлание за развитие хора. Разбира се младото поколение си има своята специфика, но това е едно от предизвикателствата в ежедневната ни работа.  Както ние сме способни да ги научим на много неща, така и самите ние се учим с тях и чрез работата си с тях. Стажантската практика в компанията е едно добро начинание, което разкрива много перспективи пред това бизнесът и образованието да уеднаквят своите очкавания и така да си бъдат максимално полезни.

- Как управлявате екипа си?

Изграждането на добри работещи отношения в екипа, основани на взаимно разбиране и доверие е от съществена важност, затова се стремя да стоя близо до своя екип. Опитвам се да ги познавам по-добре и търся индивидуален подход с всеки, с цел постигане максимално удовлетворителен резултат за нашите клинети.


Етикети: | Добромир Милев | сервизна дейност | Интерагри България | управление | образование
Категория: Техника

  • КОМЕНТАРИ - 0

НЯМА ДОБАВЕНИ КОМЕНТАРИ

За да добавите коментар влезте като регистриран потребител или направете своята безплатна регистрация
 
 

ОЩЕ ОТ Техника:

06/12/2019
Отстъпката от 40% за регистрация за участие в БАТА АГРО 2020 изтича на 19 декември...
04/12/2019
РЕГИСТРАЦИЯТА ЗА УЧАСТИЕ В СПЕЦИАЛИЗИРАНОТО ИЗЛОЖЕНИЕ ЗА ЗЕМЕДЕЛИЕ БАТА АГРО 2020 ЗАПОЧ...
29/11/2019
New Holland T8 GENESIS® с PLM Intelligence ™ - продуктивна комбинация от конски сили и дигитална мощ, екск...
19/11/2019
New Holland BigBaler 1290 High Density спечели награда Машина на годината 2020 на Агритехника 2019 ...
 
 

Всички ЛЮБОПИТНО
12.08.2019 | 17:44
Изготвени са указания към земеделските стопани, които ...
Документите за доказване на реализираните на пазара животни трябва да ...
Изготвени са указания към земеделските стопани, които доказват реализация на животни по схемите за обвързано подпомагане
 
12.08.2019 | 16:49
Британците трупат запаси на стойност 4 млрд. лири...
Кабинетът на Борис Джонсън разработва спасителен план за фирмите...
Британците трупат запаси на стойност 4 млрд. лири
 
12.08.2019 | 15:30
Протестите продължават вече 11-ти ден...
Глоби за кметовете в Южна България ...
Протестите продължават вече 11-ти ден
 


Всички ПРЕДАВАНЕ АГРОФОРУМ
Излъчено: 7 Септември 2019 - 14 Септември 2019
От мечтата до реалността – Савина Николова, на 26 години със собствен бизнес...
Преглеждания: 3920
Излъчено: 31 Август 2019 - 7 Септември 2019
Как да намалим разходите в земеделското производство...
Преглеждания: 2455
Излъчено: 24 Август 2019 - 31 Август 2019
В Агрофорум тази седмица: Стартирайте есенната кампания с нова техника...
Преглеждания: 2343
 
 
ВРЕМЕТО  
 
КАТЕГОРИИ     ПОЛЕЗНИ САЙТОВЕ   ПОСЛЕДНИ КОМЕНТАРИ  
Агробизнес и финанси
Биоземеделие
Винарство
Гори
Европарламент 2014
Емисия новини
Енергия
Животновъдство
Празници и обичаи
Пчеларство
 
Сайт 7 дни
Агромаркет - ТВ магазин
АгроКомпас - месечно списание за агробизнес
AGRO.BG - селскостопанският интернет портал на България
Агрофорум - предаване за селско стопанство
Автор: зс 19/07/2019
Коментар: Решението е просто! На първо място е подсигуряване на пазар, като при зърно-производството, а на вт Продължава...
Автор: Пчелар 02/07/2019
Коментар: Пиша до вас, защото знам ,че сте отговорна медия и проблемът, който имам, ще бъде отразен, и вероятн Продължава...
Автор: Велев 06/12/2018
Коментар: Срокът за изплащане на средствата ще бъде определен след вземане на решение от УС на ДФЗ през 2019 г Продължава...