Германия реформира Закона за виното
Германският парламент гласува промените в Закона за виното. Една от основните точки е, че държавата вече ще има възможност да подпомага рекламата на местни вина на пазарите на Европейския съюз.
Вече се разрешават и информационни кампании за влиянието на консумацията на вино върху здравето на човека. Разноските при подобни акции ще се поемат на равни части от винената индустрия в страната и от Европейския съюз.
Според новия закон една трета от предвидените за реклама милион и половина евро задължително ще се изхарчи в Европа. Освен това географските наименования вече могат да се използват и за ароматизирани винени напитки.
Преди да влезе в сила през септември, новият закон трябва да бъде одобрен и от втората камара на парламента.
В Германия се обработват около 100 хиляди хектара лозя. По този показател страната се нарежда сред по-малките производители, но не и по качество, където се сравнява с Франция и Италия.
СВАЛИ МОБИЛНОТО ПРИЛОЖЕНИЕ НА АГРОТВ