Българското сирене – символ на добро качество
Тези, които въпреки икономическите кризи през годините останаха верни на традиционните технологии и класиката на българските млечни продукти търсят атрактивни пазари. И точно тук е ролята на промоционалните програми, които отварят широко прозорец към чуждите потребители, за да може българските млечни продукти да станат част от трапезата им.
През 2015 г браншовата асоциация започва нов проект, насочен към пазарите на Близкия Изток и бившите руски републики – Азербайджан, Дубай и Абу Даби, Иран.
Симеон Присадашки, зам.-председател на Асоциацията на млекопреработвателите в България в студиото на „От първо лице“. Разговор с него – как промоционалните програми се отразяват върху реализиране на българските млечни продукти на световния пазар. И още: българското сирене ще възвърне ли позициите си от близкото минало, когато се е смятало, че е символ на добро качество.
Всичко това само в предаването "От първо лице" на 01 ноември от 18:50 часа телевизия Агро ТВ.
СВАЛИ МОБИЛНОТО ПРИЛОЖЕНИЕ НА АГРОТВ