Попада ли земеделският бизнес под ударите на данък уикенд
„Работим с кожи на клиента“. Рекламни табели с такъв надпис ни срещаха по улиците преди години и услужливо ни подсказваха, че някъде наблизо има оцелели занаятчии, които се препитават с производство на кожени изделия: палта, кожуси, чанти, колани и пр.
Лека-полека кожухарите затвориха кепенци на дюкяните си: дали заради липса на материал, дали заради оттичане на клиенти в друга посока или заради всичко това накуп. Но рекламният слоган, казано по модерному, си остана. Сякаш имаше и друго значение, имаше и друг адресат. За него се сещаме обичайно в началото на годината, когато следва да подадем данъчните декларации. Да обявим пред Националната агенция по приходите какво сме припечелили през календарната година и с колко ще подпомогнем държавата. Защото, да си го кажем направо, данъчните работят с нашия материал, с материала, който им даваме. А за тях е по-добре, материалът да бъде повече. Да бъде по-широка данъчната основа, която облагат. В това отношение финансовият министър и подопечната му агенция са неудържими в своята изобретателност.
Гледайте Агрокоментара на 29 септември от 18:25 по АгроТВ.
Автор: Валери Димитров
СВАЛИ МОБИЛНОТО ПРИЛОЖЕНИЕ НА АГРОТВ