Млечните продукти – под зорко око
Голям кооператив, обединяващ млечни фермери и преработващи предприятия. Отряд от десетина служителки държи телефонна връзка с потребителите – повечето обаждания, естествено, са от недоволните. Веднага следва любезно извинение, смяна на млечния продукт ,нещо повече- получавате и подарък – като компенсация. Споделена случка: Недоволна възрастна дама звъни. Но не желае да сподели проблема с жена – експерт, не вярва в дамите. Паника, вика се мъж от друг отдел, защото на горещия телефон са само жени.Уважава се дори странния каприз. Не става дума за България, веднага ще се сетите. Да, историята се развива в САЩ. Подбраният примерът не случайно опира до качеството на млечните продукти и отношението на производителя към клиента. Защото у нас от години наред контролните органи и някои мандри си играят на стражари и апаши. А ние, посягайки към млечния продукт гадаем – истински ли е той, или имитация, с примес на растителни масла. Все още. Казвам все още, защото нека не си кривим душата, малко по малко нещата влизат в релсите. 700 инспектори на Агенцията по безопасност на храните правят внезапни проверки на около 8,500 производителя. Пробите се вземат от хранителните магазини.
СВАЛИ МОБИЛНОТО ПРИЛОЖЕНИЕ НА АГРОТВ