Директните продажби – шанс за оцеляването на малките фермери
Австрийските фермери се ориентират към късите вериги на продажби чрез директен маркетинг, за да си осигурят справедливи цени за продукцията. Все повече и повече фермери търсят нови канали за дистрибуция, за да избегнат търговците на едро, чиито цени варират и понякога са много ниски. Условията в селското стопанство са се променили значително през последните години. Земеделските продукти често имат много колебливи цени, в повечето случаи изключително ниски. Затова фермерите активно търсят нови възможности да дистрибутират продукцията си.
Биото вече не е ниша, твърде много хора се занимават с това, казват експертите. Ето защо много от производителите решават да започнат с директния маркетинг. Малко над 25% от земеделските производители в Австрия вече продават продукцията си директно на потребителите. Интересът към директните продажби се увеличи значително, както от страна на производителите, така и от страна на потребителите.
СВАЛИ МОБИЛНОТО ПРИЛОЖЕНИЕ НА АГРОТВ