АГРОФОРУМ: Каква е цената на удоволствието да предлагаш свой бранд вина
И още: Храната, която не би изхвърлил – платформа за нулев отпадък при готвене
Теми в предаването:
Президентът Румен Радев присъства на официалното откриване на Център за аквапоника в Тракийския университет. Инвестиция от над 1,5 млн. лв. за иновативно отглеждане на риба и растения по американска технология.
Винопроизводството се очертава като все по-атрактивен бизнес у нас. Доказателство за това са новите винарни, които отварят врати. Но, каква е цената на удоволствието да предлагаш свой бранд вина и лесен ли е пътят от лозето до лъскавия етикет на бутилката? Ето какво ни сподели Младен Цолов, който вече е извървял този път и вярва, че успехът е възможен.
Една от работещите стратегии да успееш в бизнеса е да намериш неразработена ниша, предлагайки иновативни и полезни продукти. Като например растителни масла и брашна с подчертан здравословен ефект. Доколко е успешен този подход, ще разберем от Драгомир Димитров, с когото се срещнахме на изложение в Пловдив.
Поредица от събития ще представя „Храната, която не би изхвърлил“, като идеята е хората да се фокусират върху опазване на околната среда. В платформата са включени български стартъпи, които имат отношение към опазване на околната среда под една или друга форма. Едни произвеждат крекери от бирена каша, други храни без опаковки, трети направо използват природните ресурси.
Животновъдството у нас е потенциално застрашено, коментира Яне Янев, животновъд от района на Сандански и бивш народен представител. Във фермата си той отглежда няколко стотин елитни говеда, месодайно направление.
СВАЛИ МОБИЛНОТО ПРИЛОЖЕНИЕ НА АГРОТВ