Агротема: Умни територии – иновация за създаване и промотиране на местни продукти
Smart Rural Brand е колективната марка на МИГ „Лясковец-Стражица“

Пъстър фестивал в Лясковец събра на едно място местни производители и доставчици на продукти от територията на общините Лясковец и Стражица. Идеята е да се популяризира автентичното нематериално културно наследство – традиции, кулинария, обичаи, фолклор, занаяти и характерни за района производства.
Фестивалът отбеляза приключването на проекта „Умни територии – всички под един покрив: иновация за създаване и промотиране на уникални местни продукти!“, който се изпълнява от МИГ Лясковец-Стражица, в партньорство с МИГ Средец и МИГ Тутракан-Сливо поле.
Проектът е финансиран по подмярка 19.3 „Подготовка и изпълнение на дейности за сътрудничество на местни инициативни групи“ от мярка 19 „Водено от общностите местно развитие” от ПРСР 2014-2020 г.
Резултатите са свързани с разработката на съвместен продукт и онлайн услуга.

СВАЛИ МОБИЛНОТО ПРИЛОЖЕНИЕ НА АГРОТВ