
Австралийски производители на месо на бунт срещу вегетарианците
Австралийски производители на месо отново се обявиха срещу кампания на вегетарианците течаща под мотото „Понеделник без месо“, и подкрепяна от известни личности като Пол Макартни. От асоциацията на производителите на говеждо месо (MLA) са решени да разширят образователната си програма с цел да разбият различни митове за неговата употреба и да разяснят ползата от консумацията на месни продукти.
Според представители на месопроизводителите те ще противопоставят своите изследвания на тези на вегетарианците, които според тях се основавали на неверни данни. Според изследване на MLA 14% от аржентинските потребители са слушали за кампанията „Понеделник без месо“, но само 5% от тях са склонни да променят гастрономическите си привички. Данните им показват, че в последно време почти не се наблюдава изменение в броя на хората които са склонии да се откажат от употребата на месо или да намалят консумацията му.
Промяна обаче се наблюдава в причините, накарали хората да променят хранителните си навици. Анализът показва, че загрижеността за здравето и ценовия фактор си остават сред основните причини, определящи нивото на търсене на месни продукти. Въпреки това тази част от потребителите, намалили консумацията по причини свързани с опазване на околната среда, считат за много важен въпроса за хуманно отношение към животните, и в бъдеще са готови да се откажат напълно от употребата на месо в знак на съпричасност към проблема с нехуманното отношение към животните.
За едни да не ядеш месо е начин на живот, философия така да се каже. За други е мода, която минава-заминава и се стопява като ланския сняг. И тъй като понятията са много и често се бъркат, вижте повече по темата "Кой какво не яде – вегани, вегетарианци и суровоядци" в рубриката ни „Новина +“.
СВАЛИ МОБИЛНОТО ПРИЛОЖЕНИЕ НА АГРОТВ