Четири години по-късно все по-голям интерес към Наредба 26
Все повече фермери се регистрират по Наредба 26. Тя дава възможност на българските фермери, които отглеждат животни, да преработват месо, мляко, риба, мед и да ги предлагат на краен потребител.
Производителите разчитат на така наречените директни продажби. Тяхната бройка вече е 840. За сравнение през 2012 г., когато стартира българо-швейцарският проект „За Балкана и хората“ те са в пъти по-малко. В същото време това са продукти, които са изключително ценни за районите, където се развива туризъм и друга подобна дейност. От 2012 година насам проектът напредва и преимущества, за които преди сме си говорили, че са рядкост, вече са нещо обичайно. Фермерските храни не могат да влязат в големите западни вериги, но могат безпроблемно да се предлагат в близост. Пример в това отношение е Германия, където търговските гиганти един път задоволят по-различни вкусове на своите клиенти и втори път подпомагат местните производители. У нас разбира се все още прохождаме в тази сфера.
СВАЛИ МОБИЛНОТО ПРИЛОЖЕНИЕ НА АГРОТВ