Краварката в левия ъгъл
Истинско нашествие на немско масло и френски сирена се наблюдава по щандовете на родните магазини.
Сутринта жената казва на мъжа да купи масло. Тъй като то е с трудно запомнящо се име, което се разбира в края на рекламата, ключовите думи са: краварката в левия ъгъл. Мъжът през целия ден си повтаря: краварката в левия ъгъл, краварката в левия ъгъл, за да не забрави. Затова и дават сцени от ежедневието му и в левия ъгъл – една краварка. А и има доста немски масла с кравички на опаковките, та грижовният къщовник да не се обърка да вземе друго.
Тази агресивна реклама на немско масло, чието име така и не успявам да запомня, през последните седмици е неизменен спътник на родните телезрители. Оказва се, че рекламата е съпроводена и с изгодна цена за отънелия джоб на българските домакини. Както неведнъж е ставало дума, това са субсидирани стоки от Евросъюза, които влизат у нас на много ниски цени, благодарение на подкрепата на местните правителства, коментират от бранша. От страните от т. нар. „Стара Европа“ предпочитат да подпомогнат преработвателите си да изнасят, вместо да сриват цените на собствените си пазари, твърдят от Асоциацията на млекопреработвателите в България. От бранша смятат, че самите търговски вериги, които в голямата си част са дъщерни дружества на немски или френски компании, поощряват продажбата на продукти от съответните държави за сметка на родните.
Повече по темата в Агрокоментара на 20 декември от 19:20 по АгроТВ.
СВАЛИ МОБИЛНОТО ПРИЛОЖЕНИЕ НА АГРОТВ