На лед и сняг RIDEMAX FROST демонстрира отлично представяне: потвърдено от резултатите от тестовете на UTAC
На сняг и лед всеки сантиметър сцепление е от значение – тъкмо тук се проявява истинското качество на гумата
Balkrishna Industries Ltd. (BKT), водещ световен производител на офроуд гуми, отбелязва нов етап в историята си на иновации. В тестове, проведени от UTAC, един от най-уважаваните тестови центрове в света, гумата RIDEMAX FROST демонстрира изключително представяне върху заснежени и заледени повърхности. В сравнение с конкурентите си от премиум и среден клас, моделът се отличи по-специално със сцеплението си на пътя и способността си да поддържа контрол.
UTAC е независима, международно акредитирана организация. Тя е специализирана в тестването на гуми и превозни средства и използва признати в индустрията протоколи за валидиране на резултатите от тестовете си. Изпитателният център на организацията в Северна Финландия е модерна лаборатория, разполагаща с над 100 километра открити и закрити писти с повърхности, предназначени за тестване в сняг, лед и мокри условия.

Резултатите от тестовете са резултат от технологията RIDEMAX FROST, разработена на BKT, за да осигури висока производителност в екстремни зимни условия. Специална устойчива на замръзване смес, проектирана да поддържа гъвкавост и сцепление дори при температури под нулата, осигурява постоянно сцепление върху студени и утъпкани повърхности. Дълбокият протектор с микроламели и насочена шарка увеличава броя на точките на контакт с повърхността, подобрявайки сцеплението и намалявайки риска от подхлъзване. Подсилената радиална архитектура и равномерното разпределение на налягането върху повърхността допринасят за комфорт, стабилност и дълъг експлоатационен живот. Всички тези елементи обясняват превъзходните характеристики, демонстрирани от RIDEMAX FROST в тестовете на UTAC.
Всеки тест за спиране, ускорение и управление е проведен 10 пъти на първокласен трактор.
Резултатите говорят сами за себе си: RIDEMAX FROST осигурява превъзходно управление, сцепление и по-ефективно и безопасно спиране от тестваните конкуренти.
В теста за спиране без ABS, при намаляване на скоростта от 25 до 5 км/ч, гумата BKT демонстрира приблизително 4% по-добра спирачна ефективност от референтната първокласна гума. В сравнение с гумата от втори клас, резултатът върху утъпкан сняг е с 9% по-висок. Междувременно, върху лед, нейното представяне остана сравнимо с най-добрите първокласни гуми, потвърждавайки способността ѝ да гарантира стабилност и безопасност дори при условия на много ниско сцепление.
В теста за ускорение върху лед RIDEMAX FROST потвърди своето превъзходство: представянето на версията без шипове е с 4% по-високо от това на първокласна марка и с 33% по-високо от това на марка от втори клас. Предимството на версията с шипове е още по-изразено: съответно +7% и +13% в сравнение с посочените по-рано величини.

Това се дължи на оптимизираната за ниски температури каучукова смес и шарката на шиповете, разработени с научна прецизност от инженерите на BKT R&D.
В подобни тестове ускорението е повече от просто числова величина. Това е директен индикатор за сцепление, т.е. силата, предавана от гумата на земята, без да се губи сцепление.
Това е важен параметър за тези, които работят върху заснежени или заледени повърхности, където всяко движение на превозното средство изисква стабилност и постоянно сцепление. Помислете например за снегопочистване или почистване на пътища с помощта на ротационни четки и приставки: при такива условия сцеплението е въпрос не само на производителност, но и на ефективност и безопасност на оператора. Гума, способна да поддържа постоянно ускорение, намалява приплъзването, осигурява по-добър контрол и оптимизира разхода на гориво и износването на механичните компоненти.
На практика това означава по-плавно потегляне върху лед, по-малко приплъзване и постоянно сцепление дори върху наклони или неравни повърхности.

Субективен контролен тест, оценяващ възприятието на водача, допълни картината: RIDEMAX FROST се характеризира със стабилност, плавно завиване и усещане за безопасност. По-малко корекции с волана, по-голям комфорт и усещане за постоянен контрол дори и на най-трудния терен.
„Резултатите, получени в тестовете UTAC, поставят BKT и RIDEMAX FROST сред първокласните еталони на пазара“, коментира Пиеро Тораса, директор „Продуктови и технически операции“ в BKT Europe. „Но това, което ни радва най-много, е, че тези резултати не са просто числа. Това са конкретни ползи за тези, които работят ежедневно на трудни повърхности: по-голяма безопасност, по-голяма ефективност и стабилно каране дори в най-екстремните условия.“
Тестовете, проведени от UTAC, международно акредитирана и призната организация, за пореден път потвърждават валидността на изследванията на BKT и качеството на техните решения.

RIDEMAX FROST е повече от просто зимна гума. Това е концентрация на технологии и надеждност, която гарантира безопасност, сцепление и комфорт, където пътят сякаш изчезва под снега.







